Wyświetlenia ♥

środa, 3 kwietnia 2013

Opowiadanie jednoczęściowe ! ; )

Tego ranka Hana wstała i jak zwykle obróciła się w stronę na której powinien spać teraz Piotr ... Nie ma go ... Od pewnego czasu go nie ma bo ona tego chciała albo się oszukiwała ! Każdej nocy wracały wspomnienia a Hana zwijała się z bólu - ból nieokreślony . Nie wiedziała gdzie ją boli tylko po prostu czuła się źle , płakała i tęskniła . Gdyby tylko mogła cofnąć czas to by postąpiła inaczej . Nie pozwoliłaby mu odejść , nie zostawiłaby go i nie oszukiwała się w uczuciach .Wygramoliła się z łózka , obrała i poszła do kuchni .Od progu poczuła że śmierdzi jajecznicą - no tak . On nic nie umie gotować oprócz jajek ze szczypiorkiem które je od tak dawna . Z Piotrem tak nie było . Tosty z czekoladą i truskawkami , kanapki i inne pyszności .Weszła do kuchni . James wstał ,przytulił ją i poszedł biegać a ona usiadła i gapiła się w ścianę .Miała oczy we łzach , ręce się jej trzęsły a dusza umierała .Nie miała wody do picia , miłości do pożywienia się i słów ,,kocham cie,, - umierała .Umierała z uczucia .Jej serce zostało pozbawione życia a oczy łez .Tak cholernie za nim tęskniła , tak cholernie go potrzebowała ! Nie dawała rady ... Musiała tam jechać i go przytulić , powiedzieć jak go strasznie kocha ... Otarła oczy , wsiadła w samochód i pojechała .Po 20 minutach była na miejscu .Wychodził z bloku a ona zaniemówiła .Jej dusza krzyczała a usta stały sie ciężkie ... Ocknęła się dopiero wtedy kiedy ktoś na ,,trąbnął,, żeby zeszłą z przejazdu .Podbiegła do Piotra , złapała go za rękę i spojrzała w oczy . Gawryło się wystraszył .
-Matko Hana ! Chcesz żebym umarł ?
Ona nic nie odpowiedziała tylko go pocałowała a mężczyzna odwzajemnił pocałunek :
-Tak cholernie mi ciebie brakowało , tak tęskniłam , potrzebowałam ciebie ... moja dusza usychała ... 
Popłakała się ... A Piotr powiedział :
-Też cholernie tęskniłem , też ciebie potrzebowałem i nadal potrzebuje .! Kobieto ja ciebie kocham ! Rozumiesz ? 
Hana wtuliła się w ukochanego .Piotr podniósł jej twarz do góry , ogarnął włosy na bok i złożyła na jej ustach namiętny pocałunek ...
Hana rozstała się z Jamesem i wprowadziła do Piotra .Planują ślub i założenie rodziny .Kochają się a to jest najważniejsze , prawda ? ^^

Piszcie komentarze ♥

4 komentarze:

  1. Fajne xd... Zapraszam do mnie http://hapiforme-33.blogspot.com/
    Ps. Zmień w ustawieniach, żeby nie było tego potwierdzenia i żeby można było komentować z anonima... Dostaniesz więcej komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczynam czytać twoje opowiadania ;D
    to jest ok.
    chociaż wolałabym dłuższe

    OdpowiedzUsuń