Wyświetlenia ♥

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Opowiadanie 3 cz.7:(


Przemek wbiegł zdenerwowany do Hany . Była z Szymonem - rozmawiali .
-Do cholery jasnej ! -krzyknął Przemek .
-Matko co się stało braciszku ?
-Czy to prawda że ty i ten tu - pokazuje na Szymona- ze sobą spaliście ? !
-Szymon ...
-A tak już idę , pa - wyszedł .
Przemek powtórzył :
-Czy ty masz z nim romans !?
-Tak ...
-Nie poznaję ciebie ! To ja proszę Piotra aby cię nie skrzywdził a to ty krzywdzisz go ! Do cholery Hana ! Co się z tobą dzieje ?
-To był impuls ... wino , rozmowa i ,...
-Zdrada Piotra , łóżko - mam mówić dalej ?
-To nie tak ...
-A jak co !? Zdradziłaś go , rozumiesz ? A tacy ludzie jak Piotr nie wybaczają zdrad ! Zrujnowałaś sobie wszystko ... Całe życie ! Od A do Z ! Gratuluje ! - wyszedł trzaskając drzwiami . Hana usiadła na fotelu , popatrzyła za okno i zadzwoniła do Leny :
-Błagam , przyjdź ! - płakała .
Przyjaciółka zjawiła się za chwilę :
-Matko Hana ! Co jest ?!
-Co ja do cholery zrobiłam ...
-A co zrobiłaś bo nie za bardzo się łapie ...
-Zdradziłam ...
-Możesz poszerzyć swoją wypowiedź ?
-Tak ... Zdradziłam Piotra ! :(
-Jak ? Ty z nim nie byłaś ... chyba że ja nie wiem o czymś ...
-Ciałem nie ale duszą tak ! . Rozumiesz ? Przespałam sie z Szymonem ... Co ja mam zrobić ?
-Nie wiem ale powiem ci jedno : kocha cie ...
-Wiem ... Po co ja to zrobiłam ? No po co ? :(
-Hana ! Słuchaj mnie ... Ty masz ponad 30 lat ... Nie obraź się ale muszę to powiedzieć : do cholery kobieto miałaś boskiego mężczyzne , dbał o ciebie , kochał , oddałby za ciebie życie , chciałaś z nim założyć rodzinę a teraz mówisz mi że spałaś z innym ?! Zastanów się czego chcesz , pa . - wyszła .
Hana ochłonęła , wyszła z gabinetu i pojechała do domu bo skończyła już dyżur .Przed drzwiami spotkała Dryla :
-Hej Hana :)
-Przepraszam ale nie mam ochoty z toba rozmawiać , spotykać się - kocham Piotra , przepraszam ... - ominęła go i weszła do domu . Położyła się na kanapie i zwijając się z bólu płakała .

CDN ^^
JAK WAM SIE NIE PODOBA - NIE CZYTAJCIE ! -.-

8 komentarzy:

  1. pisz dalej bo jest fajne ale trochę to dołujące

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej ! Ale szczęsliwe ma być :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o której następna część ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz ale ma byc happy end ;) kocham tw opowiadania ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super twoje opowiadania za każdym razem czekam niecierpliwie na następną część-super i mam takie odczucie,że za niedługo z tv zobaczymy podobne sceny

    OdpowiedzUsuń