Wyświetlenia ♥

czwartek, 4 kwietnia 2013

Opowiadanie cz.5 ;)

Za 700 wejść ♥


Hana po zrobieniu badań na chwilę przerwała pracę aby jechać i zakończyć wszystko z Jamesem .Poszła do Wójcika :
-Słuchaj Darek ... mogę na chwilę wyskoczyć do domu ?
-Jasne ;) Przejmne twoje pacjentki .
-Dziękuje , naprawdę .Pa
-Cześć, cześć ;)
Hana wyszła ze szpitala i wpadła na Piotra :
-Jedź ze mną ! Chodź !
-Gdzie , po co ?
-Do mnie . Musimy wszystko wyjaśnić ...
-Dobra , zgoda i tak skończyłem dyżur ... pojadę swoim autem .
-Nie ! Jedziesz ze mną .
Piotr wsiadł do samochodu ukochanej .Przez całą drogę nie patrzył na nią ,nie odpowiadał na jej pytania .Dojechali , weszli do windy i za chwilę byli pod mieszkaniem Hany .
-Chodź , chodź - powiedziała kobieta i otworzyła drzwi .
Weszli do kuchni gdzie czekał James .
-Siadaj . ;)
Piotr usiadł na krześle .
-Co on tu robi ? - spytał mąż Hany .
-Zamknij się i teraz mnie słuchacie .!
Kobieta zaczęła przemowę :
-James ! Pojawiłeś się w najmniej potrzebnym momencie , rozumiesz ? Byłam szczęśliwa i nie chciałam tego całego zamieszania ! Teraz muszę raz na zawsze uporządkować swoje sprawy i postanowiłam . Piotr słuchaj <motyw : All Alone> nie potrafiłam przyznać się do tego co czuje , kiedy zobaczyłam Jamesa coś mi mówiło że tylko z mogę być szczęśliwa ale tak nie jest ...tylko z tobą było mi dobrze , rozumiesz ?!
-Nie potrafię ...- mężczyzna wstał i wyszedł . Hana wybiegła za nim ale było za późno ... samochód walnął w ukochanego z ogromną prędkością . Kobieta wybuchła płaczem ,podbiegła od niego, ukucnęła i zaczęła krzyczeć : 
-Pomocy ! Pomocyyy .... - zemdlała .
Leżała tak obok niego , usłyszała głos Wiki i kogoś jeszcze ale nie wiedziała kto to jest <nadal motyw All Alone> ...


CDN ^^
Jesteście ciekawi czy Piotr przeżyje ? Co jeśli on straci pamięć zrobi Hana ? Tego wszystkiego dowiecie się w kolejnej części która będzie za 1000 wejść na bloga ...
Do zobaczenia i komentujcie ;)
 

8 komentarzy:

  1. supper mi sie podobaja twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW.... tylko tyle mogę napisć.....

    OdpowiedzUsuń
  3. A ALE TERAZ NAPECIE DAWAJ DALEJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać kolejnej części , opowiadania są super

    OdpowiedzUsuń
  5. http://wszystkozaczynasie.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. dalehhhhh . ;D

    OdpowiedzUsuń