Wyświetlenia ♥

czwartek, 4 kwietnia 2013

Opowiadanie cz.10 ;) KOMENTUJCIE ♥

Ostatnia część z HaPi-endem ♥

I się zaczęło . Hana dzwoniła i wysyłała setki wiadomości : Gdzie jesteś ? . Gawryło uśmiechał się sam do siebie . Wstał , poszedł na oiom gdzie znalazł zmartwioną Hane :
-Nerwy szkodzą na urodę ;) - powiedział i uśmiechnął się .
-Piotr ?! Do cholery gdzie ty byłeś ?
-Na nowej sali ;) 
Hana zaniemówiła :
-To nie było śmieszne ...
-Wcale ... - myślał że wybuchnie śmiechem - Oj przestań Hana ... 
-Oj co daj spokój ? Myślałam że ..
-Umarłem ... Hana , Hana ... chodź .
Poszli na sale Piotra :
-Widzisz ? Nareszcie mam normalny wygląd : okno , szafka , łóżko , kolorowe ściany ... 
-Tak , pięknie ... 
Piotr spojrzał podejrzanie na Hane :
-Co ? - spytała .
-Wczoraj do ciebie dzwoniłem i odebrał James ...
Hana szok .
-... powiedział że jesteście ,,zajęci,, ...
Hana popatrzyła w oczy Piotra i zaczęła się śmiać :
-Ty jesteś zazdrosny ... ! 
-Tak jestem ... i to cholernie .
-To zmienia postać rzeczy ...
-Słucham ?
Hana i Piotr stanęli blisko siebie ...
-Ładnie pachniesz - powiedziała Hana i się uśmiechnęła ...
Bardzo - odpowiedział i pocałował ukochaną a ta odwzajemniła pocałunek .W tym czasie na sale weszła Tosia :
-Mamo wygrałam zakład ! Mówiłam że tatuś kocha ciocie ! ;) - powiedziała podekscytowana Tosia - teraz nie będziemy im przeszkadzać i idziemy po nowy telefon dla mnie - dziewczynka wzięła mame za rękę i wyszli.
A Hana i Piotr trwali w pocałunku bardzo długo . Musieli ,,wycałować się za 7 miesięcy ,, - tak podsumowała to doktor Wiktoria która zobaczyła ich w długim pocałunku do Przemka .
Piotr wyzdrowiał , Hana rozwiodła się z Jamesem po czym mężczyzna wyjechał . Hana i Piotr stworzyli udane małżeństwo i czekają na narodziny synka ;) Tosia zaakceptowała małżeństwo tatusia i w dniu ślubu ubrała sie podobnie jak Hana ; biała sukienką , pantofelki i mówiła : ,,Chce być taka piękna jak ciocia ,, .

♥KONIEC ♥ KONIEC ♥ KONIEC ♥ KONIEC ♥


BŁAGAM O KOMENTARZE :(

11 komentarzy:

  1. Ooooo....jak słodkoo ;)))


    A teraz chce wątek kryminalny w którym Hane porywają ok.??

    OdpowiedzUsuń
  2. O TAK MOZE BYĆ FAJNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO... HOW SWEET ,THIS IS GREAT, I WANT MORE, AND PLOT CRIME MAY BE INTERESTING

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać te opowiadania chyba się w nich zakochałam <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie jak to koniec-dlaczego ja chce wiecej

    OdpowiedzUsuń
  6. suuper jak ja bym chciała zeby znów byli razem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Opowiadanie piękne, cłały czas płakałam, w jednym momencie szkoda mi było Hany, a w drugim ze szćzęścia ;)

    OdpowiedzUsuń