Wyświetlenia ♥

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Opowiadanie 3 cz.6:(

;(

Postanowiła nie dać za wygraną . Poszła do lekarskiego w którym był tylko Piotr :
-Ale ja ci nie dam odejść ! Rozumiesz ? - powiedziała .
-Daj spokój dobra ? Ty spałaś z Szymonem ! O czym my gadamy ?
-Ale ja kocham ciebie ...
-Nie wierzę ci Hana ... chociaż chciałbym ci uwierzyć - wstał i wyszedł .Hana pobiegła za nim .
-Słuchaj , słuchaj ... - chwyciła go za ręke i spojrzała w oczy ukochanego jednak ten spuścił wzrok . - Dobrze wiesz że ja się nie poddam ... dobrze wiesz że będę walczyła i że wygram ! Piotr do cholery !
-Czego ty oczekujesz , co ? Rano przyjechałem ci powiedzieć jak cholernie cię kocham i jaka jesteś dla mnie ważna , że tęsknie i że nie potrafię bez ciebie żyć ! Pukam a tam otwiera mi ON .
-Piotr , błagam - w oczach Hany pojawiły się łzy .
-Nie Hana , wybacz -odszedł . Kobieta jeszcze długo stała w bezruchu a po policzkach lały się jej łzy .Podbiegł do niej Przemek :
-Matko Hana ! Co jest ? - spytał .
-Co ja zrobiłam braciszku , co ja zrobiłam ... - wybuchła płaczem i odbiegła .
Mina Przemka to : ,,O co chodzi ?,, . Postanowił pójść do Piotra w nadziej że się czegoś dowie .
-O co chodzi Hanie ? Co jej zrobiłeś ?
-Ja ? Co ona mi zrobiła ! - w oczach Piotra pojawily się łzy .
-Ty płaczesz ?
-A ty co byś robił gdybyś zobaczył w mieszkaniu Oli pół nagiego faceta ?!
-Słucham ?
-Dziś rano poszedłem do Hany i nie zgadniesz kto otworzył mi drzwi - Piotr usiadł .
-James ?
-Szymon ! Ten terapeuta i Hana - rozumiesz ?!
-Nie możliwe ... Muszę z nia pogadać ! Trzymaj sie , pa . - wyszedł.
-Pa . - odpowiedział i po chwili dodał sam do siebie- tylko czego ja mam się trzymać ?

CDN ^^

5 komentarzy:

  1. smutne ale teraz do podanych info pasuje idealnie kto wie może tak bedzie w serialu
    kiedy następna część bo tylko tak możemy szukać pocieszenia i układac własne bardziej sprzyjające i szczęśliwie historie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pierdoły..

    OdpowiedzUsuń