Wyświetlenia ♥

niedziela, 7 kwietnia 2013

Opowiadanie 3 cz.2 ;)

Proszę o kom. :)

Hana rozmawiała z Wiki do godziny 8 po czym poszła na dyżur .Przed szpitalem zobaczyła Piotra :
-Twój nowy chłopak gdzieś tu mieszka że idziesz piechotą ? - zakpił .
-Tak , oczywiście .
-Super ,super ... - Piotr myślał że wybuchnie , gotowało sie w nim - pa - rzucił i odszedł .
Hana nie chciała go skrzywdzić , nie chciała mu tego powiedzieć ... ale to zrobiła i cholernie tego żałowała . Weszła do budynku od razu natrafiła się na zdenerwowaną Lene ;
-Co jest ? - spytała .
-Co !? Jak mogłaś okłamać Piotra ! Hana do cholery , obiecałaś mi coś ... że go nigdy nie skrzywdzisz ! Słowo przyjaciółki mi dałaś ...
-Tak wiem , przepraszam ... Emocje wzięły górę ...
-Pa . - rzuciła twardo i odeszła .
Hana szukała Piotra . Chciała mu wszystko wyjaśnić .
-Piotr ... - powiedziała kiedy go zobaczyła .
Mężczyzna chciał odejsć jednak kobieta krzykneła :
-Piotr do cholery !
Zatrzymał się a Hana do niego podbiegła :
-Cześć :)
-Hej . - Gawryło zrobił krzywą mine .
-Możesz mnie posłuchać ?
-Tak , tak .
Jednak zanim Hana zaczeła rozmawiać na końcu korytarza zobaczyła Magdę i nie wiedząc co robi powiedziała :
-Piotr ... ja nie umiem tak ... rozumiesz ? NIE UMIEM ! - wybuchła płaczem i odbiegła .
Mężczyzna chciał ją przytulić , pobiec za nia ale zobaczył że stoi za nim Tosia :
-Biegnij tam tato ! - powiedziała zła . - No już .
-Tosia ...
-Tata wie co robi :) - rzuciła Magda .
-Nie wie ! Kocha ja ... to widać . - mała była stanowcza - chodź ! - wzięła Piotra za rękę i ciągnęła do cioci.
Stanęli przed gabinetem Hany :
-To tu ? - spytała mała .
-Tak Tosia ale ..
-Cicho ! Idź tam ...
-Tosia ...
-Tato chcesz zebym była smutna ? - spytała z łzami w oczach .
-Dobrze pójdę ... - Piotr wszedł do ukochanej ale to co tam zobaczył wcale go nie ucieszyło ...

CDN ^^

12 komentarzy:

  1. SUPER DALEJ PROSIMY

    OdpowiedzUsuń
  2. daaaaalej :) plissssss super :) masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dalejj .łd teray .łD

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy dalej .? :> ja chcę teraz proszę żeby hana z piotrem sobie to wyjaśnili . ;D i zastanawia mnie to co tam piotr ujrzy .? :D dawaj naxt. teraz, l;D

    OdpowiedzUsuń
  5. matkooo ! Cudowne jest :* Dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy next???????? plisssss to jest super :) oby dziś

    OdpowiedzUsuń