Wyświetlenia ♥

sobota, 6 kwietnia 2013

Opowiadanie 2 cz.7 .

Proszę ^^

Dyżur minął szybko . Kiedy Hana wychodziła ze szpitala usłyszała Piotra :
-Hana , Hana - podbiegł - pamiętaj że jak coś to ...
-Mam dzwonić nawet o 2 w nocy ;) pa .
-Pa - Hana wsiadała do samochodu zresztą tak samo jak Gawryło .
15 minut później Hana dojechała do mieszkania ;
-Cześć James ... - powiedziała kiedy zobaczyła mężczyznę .
-Dlaczego on cię przytulał ?
-A dlaczego ty tu jesteś ? -spojrzała na mężczyznę - widzisz ... ja nie chcę abyś tu był a tamtego chciałam ,potrzebowałam , rozumiesz ? Ja go nadal kocham , James ... przepraszam ... walczyłam , starałam się zapomnieć ale on jest dla mnie cholernie ważny !
-Hana co ty opowiadasz ?- zbliżył się do kobiety .- To ja jestem twoim mężem , ja !
-Ale nie jesteś moim szczęściem , miłości , tlenem i życiem ... Jesteś mężem ale nie w moim sercu ... Przepraszam ... James .
-Mam zniknąć tak ? Mam cię zostawić?
-Nie ... albo tak ... Tak masz zniknąć i zapomnieć tak jak ja musiałam ... Kocham go i nie zmienisz tego , przepraszam ...- Hana odeszła i zamkneła się w sypialni.
Wzięła telefon i chciała zadzwonić do Piotra ale się powstrzymała i zadzwoniła po Lene .
-Halo ? - usłyszała .
-Cześc Lena ... możesz przyjechać ?
-Jasne , zaraz będe ... Mogę z Felkiem ?
-Tak oczywiście ;) Muszę pogadać i poznać twoje zdanie zanim coś zrobię ...
-Chodzi o Piotra ,prawda ?
-Przyjedź i wszystko ci wytłumacze .
W tym czasie Wiki i Przemek są pod blokiem Hany :
-Co ty tu chcesz zrobić ?
-Jak to co ? Przebić jej koło :)
-Słucham ?!
-Cicho ! To jej auto ?
-No tak ... - Przemek spojrzał podejrzanie na przyjaciółke .
-Nie rozumiesz ?! Ona zadzwoni po Piotra ....
-Aaaa ...
-No ! Teraz mi pomóż .
Zrobili swoje i uciekli .Zaraz po niech pojawiła się Lena .

CDN ^^

13 komentarzy: