Wyświetlenia ♥

piątek, 5 kwietnia 2013

Opowiadanie 2 cz.4 ^^

Dziękuje za ponad 2000 wejść na blog ^^

*************************************************************************************

15 minut później Hana i Piotr byli już w samochodzie mężczyzny .
-Hana wszystko okej ? - spytał mężczyzna kiedy zobaczył smutną mine ,,przyjaciółki,, którą tak bardzo kochał ...
-Nic nie jest w porządku ! Powiedz mi dlaczego on musiał się pojawić ? Było nam ze sobą tak dobrze ...
Gawryło zaniemówił :
-Nie wiem Hana ... nie wiem też czemu wtedy tak postąpiłaś - wydusił .
-Też nie wiem ...
Zajechali pod blok mężczyzny :
-Wejdziesz sama ? Za 40 minut mam operacje ...
-Jasne ...
-Masz klucze ... - podaje rzecz .
-Okej ;) Kubki masz ...
-...tam gdzie zawsze , cześć ;)
-Do zobaczenia ;D
Piotr miał operacje która może potrwać dobre pół nocy ... Wrócił do szpitala i natrafił się na Przemka :
-Dzięki ...
-Daj spokój przecież wiesz że ....
-Tak wiem .Kochasz ją ;)
-Co ty za bajeczki opowiadasz ? Zrobiłem to bo...
-... nie umiesz bez niej żyć , jesteś o nią cholernie zazdrosny i ją kochasz , proste . Cześć. -Przemek odszedł.
Piotr stał w miejscu i w duszy zadawał sobie pytanie : ,,Dlaczego ja wszystkich okłamuje ? Zależy mi na niej cholernie ! ,, .Poszedł na blok gdzie spotkał Wiki . Koleżanka się podejrzanie do niego uśmiechała :
-Co ?
-No wiesz ...
Spojrzał na przyjaciółkę ;
-Wiedziałem ! ta akcja w bufecie to twoja sprawka ! Spryciara !
Wiktoria się zaczęła śmiać - Piotr zresztą też .
-Chodź już lepiej bo będziemy tu gadać a pacjent się rozmyśli ...
-Racja , chodź .
Operacja trwała dobre 7 godzin. Kiedy wyszli z sali była godzina 01:30 .
-No to do rannego dyżuru mam tylko 7 godzin ! Odliczając dojazd do domu i kolacja ... Pięknie ! 6 godzin na sen ! Cześc . - Piotr odszedł.
Jechał do domu 30 minut . Wszedł do mieszkania i tam zastał piękny widok : Hana śpiąca pod kocem na kanapie .Uśmiechnął się pod nosem i chciał być bardzo cicho aby jej nie obudzić ale nie udało mu sie .
-Cześć ...
-Nie chciałem cie obudzić ...
-Nic się nie stalo - ziewa - zrobisz mi herbatę ? :)
-Jasne ...
Po 10 minutach Piotr zrobił picie ,zaniósł kubek Hanie ale okazało sie że ona śpi . Postawił picie na stoliku i poszedł do sypialni .

     ***************************************************************************
Następny dzień :
Kiedy Piotr się obudził usłyszał czyjaś rozmowę . Hana i Przemek :
-Dlaczego po mnie nie przyjechałeś ?
-Miałem dużo pracy ..  ale nie widać po tobie żebyś się gniewała .
-Nie mam na to czasu ani ochoty ...
Gawryło ubrał się i poszedł do kuchni .
-Cześć - powiedział .
-Hej - odpowiedziała Hana .
-Hej - powiedział Przemek .
-Słuchajcie nie żeby cos ale ja idę na dyżur ...
-Jadę z tobą - powiedziała Hana ;) - jeśli mogę ...
-Jasne ;) A ty Przemek ?
-Jestem motorem to pa . - wyszedł .
-Jeśli chcesz ze mną jechac to chodź bo się spóźnimy ;)
-Mhm - Hana napiła sie łyk herbaty i poszła do samochodu .
Jechali 40 minut do pracy podczas których rozmawiali .
-Przepraszam za te nocowanie ...
-Nie ma sprawy ;) Jest okej .
Hana uśmiech .
-Tylko nie rozumiem po co spałaś w salonie . Mogłaś u mnie w sypialni a ja  przespał bym się na sofie ;)
-Jeszcze czego ! Wystarczy że nie wywaliłeś mnie za drzwi ..
-Przecież wiesz że bym tego nie zrobił ;)
Hana się uśmiechnęła :)
-Wiem .
Dojechali na miejsce .Przez okno zobaczyła ich Wiki która po tym wpadła do lekarskiego i krzykneła :
-Punkt pierwszy : spełniony ! - wykreśliła coś ze swojego notesu .
-Przyjechała z nim ? -spytała Nina .
-TAK !
-Cii ...idą . Wiki nie śmiej się ....
Lekarka nie wytrzymała i puściła w strone Piotra uśmiech .
-No tak ... Wiki w akcji ...
-O co chodzi ? -spytała Hana .
-Ciesz się że nie wiesz bo byś sie zaśmiała na śmierć - powiedział Piotr .

CDN ^^
Przepraszam za błędy itp. ale mam złamany palec ...Cud że wgl. napisałam AŻ tyle ♥

Jutro część dalsza ♥

4 komentarze:

  1. kurcze nie wytrzymam do jutra super to opowiadanie mam nadzieje ze zrobisz tak by trwało jak najdłużej jest przepiękne a ty masz super talent nie zmarnuj go !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny mowie, na praede swietne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite ! Aaaa nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń