Wyświetlenia ♥

niedziela, 7 kwietnia 2013

Opowiadanie 3 cz.4 :)

Komentarze mile widziane ! :) Jutro wieczorem c.d ^^

Piotr skończył dyżur , wyszedł ze szpitala i znów zobaczył Hane z Jamesem . Wsiadł do auta i zaczął w myślach krzyczeć :
-Cholera ! Co ja źle robię ! Przecież mówiła że mnie kocha ! Że ... zajebiście , no ! - odpalił auto i pojechał do mieszkania . Dojechał i od razu wziął wino , wspólne zdjęcia , zapalniczkę i miskę . Podpalał jedno fotografie po drugiej i tak w koła aż zostało mu jedno zdjęcie :
-Te zostawię - odłożył rzecz i zgasił świeczkę - czasem fajnie powspominać ... Ciekawe tylko co ... - powiedział sam do siebie .
W tym czasie u Hany :
-Słuchaj może byś coś ugotowała ? - spytał wchodząc do sypialni- zjedlibyśmy kolacje ...
-Nie ! Wyjdź .
James wyszedł a Hana płakała dalej ... Wiki powiedziała jej że Piotr widział jej pocałunek z mężem w gabinecie ... Chciał jej coś ważnego powiedzieć ... Znienawidziła siebie za to ! Ona nie chciała tego wszystkiego - pocałunku , bólu i łez . Hana tak bardzo kochała Piotra .... Miała nawet jego koszulkę która nadal nim pachniała - wyjęła ją i się w nią wtuliła , zasnęła .
/*************************************************************
Kolejny dzień :
Hana nie chciała niczego wyjaśniać z Piotrem . Przemyślała wszystko : ,,On nie jest mi pisany ,, - pomyślała kiedy się obudziła .Oszukiwała sie i mimo że o tym wiedziała nie zamierzała przestać . Wyszła z łóżka , ubrała sie i poszła do Jamesa :
-Słuchaj ... nie wiem jak to zabrzmi ale .. - zrobiła się stanowcza - jak wrócę ma cie tu nie być ! - wyszła a James stanął jak wryty . Co ?! - powiedział .
Hana dojechała do pracy ale każdy omijał ja szerokim łukiem , każdy plotkował i każdy wypominał jej najmniejszy błąd . Nastała pora lanczu :
-Czy chcesz czy nie ja sie tu dosiadam a ty nie uciekaj ... - powiedziała dosiadając się do Piotra .
-Słucham ?
-Dlaczego mi to robisz ?
-Co ?
-Przestałeś walczyć ...
-Nie mam o co Hana ! Nie mam o co ... - wstał i wyszedł a po policzkach kobiety polały się łzy .

CDN ^^
Przepraszam że krótkie i wgl. ale nagle mi powiedzieli że goście jadą ... Dobranoc ! Piona ♥

7 komentarzy: