Wyświetlenia ♥

sobota, 13 kwietnia 2013

Opowiadanie jednoczęściowe : ,,Drudna decyzja ale słuszna ,, ♥

Witam was kochani ! Chce zaprezentować wam to jednoczęściowe opowiadanie które powinno wam się spodobać :) Proszę o komentarze :)

-Kocham cie i chcę z tobą być ! - Hana ciągle miała w głowie słowa Piotra i swoją odpowiedź : -A ja nie chcę być z mężczyzną który ma zobowiązania wobec rodziny . I już cię nie kocham . Miała przed oczami  ten smutny i zawiedziony wyraz twarzy ukochanego .. -Dlaczego ja to powiedziałam !? Dlaczego nie ugryzłam sie na czas w język ! .
Z tego odurzenia wyrwał ją głos Szymona :
-Hej Hana :) Ten obiad jest aktualny , tak ?
Chciała odpowiedzieć ,,nie,, ale wtedy zobaczyła że tej całej sytuacji przyglądał się Piotr :
-Tak , oczywiście ! Do zobaczenia :) - pocałowała Dryla w policzek i odeszła .
Dopiero po paru sekundach zrozumiała co zrobiła : skrzywdziła Gawryłe jeszcze mocniej .! Po policzku pociekła jej łza którą w czas wytarła aby nikt jej nie zobaczył i poszła dalej .
W tym czasie Piotr zagadał Szymona :
-Dlaczego to robisz !?
-O co ci chodzi ?
-Umówiłeś się z Hana a dobrze wiesz że ją kocham !
-Aż tak cię boli to że wybrała mnie ? .
-Nie wybrała ciebie , na pewno nie !
Dryl spojrzał na Piotra i posłał mu wścibski uśmiech :
-Ja liczę nie tylko na popołudnie ... - odszedł a Gawryłe zamurowało .
-Nie pozwolę mu jej skrzywdzić , o nie ! - pomyślał i poszedł do pacjentów .
Nastała godzina 15 i ,,randka,, Hany i Szymona. Kobieta nie była z tego powodu zadowolona :
-Hej . - usłyszała za swoimi plecami głos Piotra więc się odwróciła . Stali blisko od siebie a kobieta w pewnym momencie nie wiedziała co się dzieje . Poczuła na swoich ustach usta Gawryły - pocałował ją delikatnie i powiedział :
-Nie rób tego , proszę - i odszedł .
Kobieta stała w bezruchu i przyglądała się mu aż znikł z horyzontu .
-Łał . - pomyślała i poszła do Szymona .
Zjedli obiad , porozmawiali , upili się i wtedy Dryl zaczął całować Hane . Po chwili nie miała już na sobie marynarki a on koszuli . Na szczęście kobieta w porę się opanowała :
-Ja nie mogę ! - chwyciła torbe i wybiegła z mieszkania kolegi .
Wiedziała gdzie ma pojechać i co zrobić . Wsiadła do auta i pojechała do Piotra . Po 30 minutach była już u niego pod drzwiami , zadzwoniła dzwonkiem i po chwili otworzył jej ukochany .
-Nie zrobiłaś tego , dziękuje . - przytulił Hane do siebie a ta się w niego wtuliła .
-Nie zrobiłam i nie zrobię ! - płakała a raczej wylewała strumienie łez .
Od tamtej chwili Hana i Piotr są razem , kochają się i nic nie jest w stanie zepsuć im tego szczęścia !. ♥

KONIEC ^^

8 komentarzy:

  1. Plis złóż podanie o pracę jako scenarzysta w na dobre i na złe ^^ wtedy byłoby genialnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za młoda jestem :( Ale to dobry pomysł ! Ci obecni scenarzyści plączą i sami nie wiedzą co wymyślić ! :)

      Usuń
  2. super, tak mogłoby być w NDINZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś w przyszłości zostać scenarzystą ,świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pisze cale popoludnie wychodza mi dlugie czescí mam ich 6 planuje napisac tak 12-15 ale zobacze jak mi to wyjdzie jak skoncze to wysle do oceny i bedzie mozna tu opublikowac

    OdpowiedzUsuń
  5. SUuuuper ! ♥ Fajnie gdyby tak było w NDiNZ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajneeee. <3<3<3 zostań scenarzystką. Czekam na następne jednoczesciowe <3

    OdpowiedzUsuń