Wyświetlenia ♥

piątek, 12 kwietnia 2013

Opowiadanie 4 cz.4 ! ♥



Pojechał do Hany bo dobrze wiedział że kobieta jest w domu .
W tym czasie Hana siedziała z Jamesem w salonie . Mężczyzna ćwiczył a kobieta jadła danie które przygotował . Nie odzywali się do siebie , nie uśmiechali bo każdy żył swoim światem . Ona miała zajęte serce a on chciał je uwolnić lecz na daremnie . Ktoś zadzwonił do drzwi . Hana chciała wstać ale James powiedział :
-Ja otworzę , siedź . - kobieta wróciła na swoje miejsce a mężczyzna poszedł otworzyć drzwi . Wrócił po chwili :
-Kto to był ? - spytała Hana .
-Gość do ciebie ... - odsunął się a za nim stał Piotr . - Sama widzisz kto .
Hana i Piotr patrzyli się na siebie jak głupi :
-Cześć ... - zaczął mężczyzna - możemy porozmawiać ?
-Tak jasne , siadaj . - odpowiedziała - James ... - spojrzała na niego .
-Co ?
-Wyjdź .
-Sprawdze czy nie ma mnie w łazience . - wyszedł .
Piotr popatrzył sie na danie Hany :
-Co ty jesz ? To nie wyglada za smacznie ... - delikatnie się uśmiechnął .
-Szczerze ? Wcale nie jest to coś dobre ...
-To poczekaj chwile . Nie jedz tego :)
-Słucham ?
-Zaufaj mi .
-No dobrze ... - kobieta podała miskę Piotrowi a ten poszedł do kuchni .
-Co ty będziesz z tym robił ? - spytała .
-Obiad .
-Ale ...
-Cicho ! :)
Hana uśmiechnęła się do Piotra . Mężczyzna po 30 minutach przyniósł Hanie pyszną zupę którą zjadła .
-Zostawiłem ci w lodówce ... :)
-Dziekuje ! . O czym chciałeś porozmawiać .?
-A tak ... No bo ...
-Wiesz co ? - powiedziała Hana - idziemy na spacer bo - powiedziala głośniej - mam u siebie agenta więc wiesz .
Piotr wybuchł śmiechem .

CDN ^^

6 komentarzy: