Wyświetlenia ♥

wtorek, 9 kwietnia 2013

Opowiadanie 3 cz.10 :)

Dziś całą lekcje układałam ten dialog :) Proszę o komentarze ! ;D

Szli po parku a Tosia biegła nieopodal :
-To co chcesz mi powiedzieć ? - spytał Gawryło .
-Ty naprawdę nie możesz mi wybaczyć ? - Goldberg spojrzała na ukochanego ale ten szybko poszedł dalej .
-Nie wiem Hana , nie wiem ...
-Nie wiesz czy mnie kochasz , czy jestem ci potrzebna .? Piotr błagam ...
W tym czasie w parku pojawiła się Magda a ta kiedy zobaczyła Hane od razu wiedziała po co przyszła :
-Hej kochanie - podeszła do Piotra i pocałowała go . Mężczyzna ją odpychał a Hanie po policzku spływały łzy - jedna po drugiej aż w końcu odbiegła z płaczem . Gawryło zaczął krzyczeć na Magde :
-Co ty do cholery , robisz !? Nie kocham ciebie ! - pobiegł za Haną .
-Proszę zaczekaj ... - wołał ale kobieta nie miała zamiaru się zatrzymywać . Piotr dogonił ją i zastawił jej drogę własnym ciałem a następnie złapał ją za ramienia :
-Kocham ciebie , rozumiesz !? - krzyczał .
Kobieta patrzyła na niego a raz na Tosie. Nie wytrzymała - musiała to zrobić : zbliżyła się do niego i go pocałowała - ale nie tak lekko tylko z całej sił i namiętnie a mężczyzna odwzajemnił pocałunek .
-Wybaczysz mi ? błagam - spojrzała ubłagalnie na ukochanego .
Piotr tylko się uśmiechnął i przytulił ukochaną - kobieta wtuliła się w niego .
-Kocham cię Hana ... - powiedział .
Pojechali do mieszkania kobiety : rozmawiali , śmiali się i skończyli w łóżku . Czy któreś z nich tego żałowało ? Nie . Kochali się i to było najważniejsze . ♥

CDN ^^

9 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Tylko oby tak było w serialu .

    OdpowiedzUsuń
  2. super pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne. Czemu w serialu robia z nimi tyle zawirowan :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie mają dobrych reżyserów :( Ja to zmienię ! :D
      Zostanę reżyserką :)

      Usuń
  4. Super ! Jestem pod wrażeniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie;p Chciałabym, aby w serialu również do siebie wrócili...

    OdpowiedzUsuń