Wyświetlenia ♥

piątek, 5 kwietnia 2013

Opowiadanie 2 cz.5 ^^

Witam was ;) Jak wiecie mam złamany palec ale coś tam napisze ;D

Hana i Piotr zaczeli dyżur .Wszystko było dobrze do momentu pojawienia się Jamesa :
-Hana ! Chodź tu - krzyczał.
Kobieta chciała uciec ale mężczyzna złapał ją za ręke :
-Puść , boli - pisnęła ...
Piotr obserwował wszystko z boku i był w ,,pogotowiu,,.
James mówił :
-Gdzie nocowałaś ? - Hana milczał - U niego tak !? -przycisnął Hane do ściany a kobieta syknęła z bólu wtedy Gawryło wkroczył do akcji :
-Tak u mnie ! - krzyknął i odepchnął Jamesa .- Słyszysz ? Tak ,cholera ! Wynoś się stąd ! Słyszysz?
-Bo co doktorku !?
-Nie pozawalaj sobie !
-Bo co ?!
-Bo ci wpieprzę ! Za to że wróciłeś, zniszczyłeś wszystko i teraz zgrywasz cwaniaka !
-Już się boje ...
-Wypieprzaj !! Won !
James odszedł :
-Ja jeszcze nie skończyłem - dodał .
Piotr wrócił do Hany i ją przytulił a ta wtuliła się w niego i płakała.

CDN ^^
Krótkie bo palec ;//

9 komentarzy:

  1. super a część 5 mały błąd się wkradł

    OdpowiedzUsuń
  2. super pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i mam jedną część, tylko, że dużo dłuższą, fajnie byłoby gdybyś zerknęła i napisała jak ci się podoba. Będę wdzięczna.

    http://hanapiotruczucie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń