Wyświetlenia ♥

czwartek, 4 kwietnia 2013

Opowiadanie cz.9 ...

Dziękuje za 1400 wejść ! ♥
okej , te opowiadanie jest przed ostatnie ;)

Hana i Piotr rozmawiali praktycznie cały czas :
-Wiesz .. nie obrazisz się jak pojadę do domu ? :)
-Obraził bym się jakbyś tu nocowała na krzesłach ;)
-Do jutra , pa ;) - pocałowała Piotra w policzek .
-Do zobaczenia .
-A Piotr ...
-Tak wiem , wiem . Sms-y co godzinę ;)
Kobieta uśmiechnęła się i odeszła . Gawryło dużo myślał ... Nadal kochał Hane ale ciągle miał w głowie : ,,To była letnia miłość ... ,, - niesamowicie go to bolało ... Postanowił iść spać ale najpierw zadzwonił do Hany . Odebrał James :
-Cześć jest Hana ?
-Przepraszam ale jesteśmy zajęci ... - powiedział to z taką premedytacją że Piotra to zabolało. Rozłączył sie . Po co dawała mu nadzieje ? No po co ? Pojechała tylko po to aby się z nim przespać ... Zadzwonił do Leny :
-Cześć jesteś na dyżurze ?
-Tak jestem ... Hana też jest ;)
-Jak to jest ?Dzwoniłem do niej ...
-Telefon zostawiła w domu... Dać ci ją ?
-Powiedz żeby przyszła ... Chce powiedzieć jej dobranoc ;)
-Jasne ;)
Rozłączył sie i usnął . Kiedy kobieta do niego przyszła uśmiechnęła się , podeszła , pocałowała go w policzek i powiedziała : Dobranoc ;)
                                                                 *****************   
Nastał kolejny dzień : świeciło słońce .Piotr obudził się o 6 i od razu przed jego oczyma ukazała się uśmiechnięta Wiki :
-Witam panie doktorze ;) Dziś idzie pan na normalną sale .. ;)
-Nareszcie . Nie mów nic Hanie - chce zrobić jej na złość ;) - powiedział z uśmiechem .
-Jasne a teraz wsiadaj na wózek i kierunek sala nr.16 chirurgi ;)
-Sam pójde ! Mam nogi - wstał i szedł z Wiki do sali .
-Pogodziliście się ?
-Chyba tak ;) Ona tu siedziała całą noc po mojej operacji , prawda ?
-Mhm , byłą tu ;] Dlaczego nie mogę powiedzieć jej gdzie jesteś ? - spytała Wiki kiedy doszli ,
-Lubię ją nastraszać ;)
-Aha ... Pa ;)
Wiki wyszła a Piotr położył się na łózko .

CDN ^^

9 komentarzy:

  1. dalej dalej dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. dalej, jak to przed ostatnie ? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ;) Zaraz napiszę koniec ;) Potem nowe opowiadanie ;) inna treść i wgl. ;)

      Usuń
  3. a mam nadzieje że bedzie jakis wątek kryminalny że hane porwia to by była sensacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. super dalej kolejna czesc dawaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna zapytała chłopaka: | "Lubisz mnie?" | On powiedział "nie". | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała. | Znowu powiedział "nie". | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?" | Powiedział "nie". | Na koniec się zapytała: "Ja

    kbym odeszła, to byś | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie". | Smutne - pomyślała i odeszła. | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię, | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna, | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu, | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą, | tylko umarłbym z tęsknoty." | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że | Cię kocha. | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy | telefonie albo w szkole. | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. | Jutro rano ktoś Cię pokocha. | Stanie się to równo o 12.00. | Będzie to ktoś znajomy. | Wyzna Ci miłość o 16.00. | Jeżeli nie roześlesz tego, do przynajmniej 20 | | osób w ciągu 10 minut komentarzach6

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie ostatnia cześć?

    OdpowiedzUsuń