Wyświetlenia ♥

niedziela, 14 kwietnia 2013

Opowiadanie 4. cz. 8 *.*



Po 2 godzinnym spacerze postanowili wracać do Warszawy .
*W samochodzie* :
H: Dziękuje za ten dzień :) Potrzebowałam tego ...
P: A ja serdecznie dziękuje za towarzystwo ! :)
H: Polecam sie na przyszłość .
Gawryło szczerze się uśmiechnął . Po godzinie byli już przed miastem :
H: Piotr ty prowadzisz po alkoholu ! - kobieta się zdenerwowała .
P: To był szampan bezalkoholowy ! :)
Hana zaczęła sie śmiać . Dojechali pod blok kobiety :
H: To cześć :) - pocałowała Piotra w policzek .
P: Hej :)
Mężczyzna odjechał . -Jak ja mogłem nawet pomyśleć ze jej nie kocham !? Jest dla mnie wszystkim ! - pomyślał i wróciły wspomnienia - w jednej chwili powtórzyło się wszystko od poznania aż do dzisiaj .
 *****************************************************************************

Przepraszam ze krótkie ale korzystam z tableta i nie dam rady napisać dłuższego i brak weny :(
Jutro wam odpracuje ! ♥

4 komentarze: