Wyświetlenia ♥

środa, 3 kwietnia 2013

Opowiadanie cz.2 ;)

Zapraszam do czytania :)

Hana wybiegła za Piotrem :
-Ej, Piotr o co chodzi ?
-O nic ... Po prostu nie robię sobie nadziej .
-Poddałeś się , tak ?
-A mam o co walczyć ? Wybacz ale muszę iść do pacjentów ... - Piotr odszedł .
Hana nie wiedziała co zrobić . Poddał się ? Nie możliwe ... To jakiś sen ? Nie droga pani doktor to rzeczywistość . Lekarka poszła do lekrskiego gdzie spotakała Wiki :
-Cześć ...
-Wiesz Hana ? Po tym jak potraktowałaś Piotra nie chcę mi się z tobą gadać .Pozdrów Jamesa - Wiki wyszła .
Kobieta się załamała. Wszyscy przeciwko niej - został jej tylko James . No trudno - pomyślała i poszła do pacjentek . W tym czasie Piotr rozmawiał z Leną :
-Nie odwracaj się od Hany ... nie warto.
-Wiesz ?Dawno chciałam jej to wszystko wygarnąć !  A dziś kiedy zobaczyłam Jamesa i ją szczęśliwych to wybuchłam ...
-Lena a może ona naprawde mnie nie kocha tylko męża ? Myśl racjonalnie .
-Na pewno nie. Ja idę . A i jeszcze jedno wpadnij do nas dzisiaj na kolacje ...
-Wpadnę. :) Pa .
Piotr idąc korytarzem spotkał Sambora :
-Współczuje ci ...
-Przestań .Ona koga swojego męża ... Nie warto . Lepiej powiedz co u ciebie ?- Piotr i Sambor poszli a w tym czasie z łazienki wyszła Hana która słyszała całą rozmowę . ,,A więc to tak . On myśli że ja kocham Jamesa ... ,, - pomyślała . Kiedy szła korytarzem zobaczyła czekającego na nią męża :
-Hej .. co tu robisz ?
-Nie mogę odwiedzić mojej żony w pracy ? - spytał i pocałował Hane w czoło .
Ten incydent zobaczyła Lena która była w stanie zrozumieć przyjaciółke .Pobiegła do Piotra :
-Wiesz ?Nie warto jej wybaczać ...
-O co chodzi ?
-Widziałam jak teraz James ją POCAŁOWAŁ . Rozumiesz ?! POCAŁOWAŁ .
Piotr udawał że go to nie obchodzi ale w środku aż się w nim gotowało :
-To jej mąż - powiedział i wyszedł z lekarskiego .

CDN ^^
TE OPOWIADANIE NA FP POJAWI SIĘ DOPIERO JUTRO :)


7 komentarzy: